onsdag, mars 30, 2011

Tupperware

Har inte hunnit sitta vid någon dator idag i princip. Vaknade sent imorse då jag var så himla trött. Snoozade jätte länge så jag hann inte äta frukost. Fick ta med mig den till skolan istället så det blev 1 ägg och 1 apelsin. Men på skolan var vi aktiva så vi fick slut tidigare. Riktigt skönt. Så efter lunchen blev jag upplockad av Isabell och Mickan för att åka iväg och vara flytthjälp.

På kvällen hade Isabell tupperware-party. Vi var inte så många men lagomt stor grupp tror jag för Sofies första party :) Trevligt var det. Och jag som bara skulle vara snäll och komma som stöd. Tront på fan att jag sitter och skriver på den där listan ändå?? Joda.. Jag föll i fällan jag med :P
Jag ska i alla fall ha ett eget party den 25 april om någon är intresserad av att komma. Ska bli skojsigt. :)

Just, har även sett att jag kommer att få tillbaka på skatten. Känns bra i och med att jag knappt jobbade någonting förra året. Men 4000 är inte helt fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!