onsdag, mars 16, 2011

Intressant dag

Mycket intressanta saker har hänt idag.. Det har varit en lång dag med mycket aktivitet men det har varit en bra dag. Är dock extremt trött nu, är helt slut på.. Vilket kan ha sina anledningar.
Dagen började med att jag åkte iväg för att få healing, tänker inte avslöja så mycket där. Men det jag kan säga är att det var min syster som gav mig i och med att hon håller på att utbilda sig. Mycket intressant! Efteråt när jag var barnvakt en kort stund så fick jag ett meddelande på telefonen. Men det var bara det att jag inte fick något meddelande. Det var endast melodin som lät men jag fick inget sms. Väldigt underligt tycker både jag och flera med mig. Så jag tror att det är någon som försöker säga något, frågan är vara vad?

Efter det tog jag i alla fall en sväng till lillasyster och vi tog en tur till Bäpa. Jag fyndade en kjol för 20 spänn, billig och bra tycker jag :) Men så mycket mer hann vi inte med.
Utan kort därefter så sökte jag lite sommarjobb där borta i utkanten av Övik och sedan begav jag mig hemåt.

Hemma har jag hunnit göra mat och skriva lite på min rapport men sedan blev jag så trött (kan bero på healingen) så nu har jag inte orkat göra något alls.
Ska bara ta det lugnt och fokusera på plugget imorrn istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!