tisdag, mars 22, 2011

Ingen disciplin

Blev visst inte så mycket plugg idag.. Ingenting faktiskt. Det är ju så svårt när jag inte har motivationen eller energin till det. Men jag har bestämt mig att bosätta mig framför böckerna nu fram till på fredag. Så jag kommer att vara extremt osocial till dess att jag har skrivit min tenta. Efter det går det bra igen.

Jag hamnade på en massa andra små saker istället. Lyssnade bland annat på morgonpasset med Uri Geller som gäst. Jätte intressant faktiskt och vill ni lyssna så kommer du till sidan här. Du klickar fram programmet som var Tisdag den 22 mars så får ni höra själva.

Just.. Har ni läst tidningen 7 nu då? Annars kan ni gå in på webben7 för att läsa nummer 11. Där finns artikeln om flickorna från Hållen :)

Nu blir det sömn.. Eller ja, jag ska väl försöka läsa lite innan jag somnar.
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!