söndag, mars 06, 2011

Gårdagen vs idag-dagen

Ja, tänkte börja med att skriva om gårdagen. Hann inte göra det.. Det var full rulle hela tiden och på kvällen var jag så slut och trött att jag bara däckade i sängen.
I alla fall så åkte vi på Spa. Vi hann med 4 aufguss sittningar, så härliga. En var dock lite mer jobbig så vi skulle skrubba med salt.. Det började svida lite grann, men dom andra var jätte härliga. Vi bubblade, simmade och hade det allmänt bra.När dom stängde vid 18 så duschade vi och sedan gick vi och köpte mat. Vi tog med oss thaimat hem som vi åt. Efter det drog vi på affären och köpte en massa exotisk frukt och lite godis som vi hade tänkt att mumsa i oss till en film.Filmen vi såg blev Hunting in Connecticut, en skräckfilm med paranormala händelser. Riktigt bra tycker jag. Jag älskar sådana filmer, vilket är konstigt egentligen då jag är troende. Men i vilket fall som helst så var jag och Anastasia väldigt lugn under filmen vilket man inte kunde säga om Isabell. Där var det filtar och kuddar och några gånger som det blev lite väl läskigt tror jag :P


Massa, massa frukt och godis :)

Nätmelon, mango, passionsfrukt, charon frukt och något annat underligt.

Ananas och Physalis

Idag har varit en icke så produktiv dag.. Vaknade halv sent.. Kände att jag behövde få sova ut ordentligt. Robert hade redan åkt iväg så det var jag och katterna. Jag åt frukost och börja fixa med plugget. Hann göra lite grann innan jag började fixa inför jobbet. Kände då att det blev så jobbigt.. Så jag la mig bara i sängen och kände hur jag vill sjunka iväg. Så kom Lova och skulle gosa. Hon har något som gör att varje gång jag tycker att det är jobbigt och är nere eller ledsen så kommer hon till mig. Älskar henne verkligen för det :) Så vi låg och mös där ett tag innan vi både somnade.. Vaknade någon/några timmar senare och satte igång och skrev ihop lit einför vårt grupparbete.
Därefter blev det jobb. Har jobbat i 2-2½ timme ungefär. När jag kom hem så var maten framdukad och det såg så gott ut trots att det bara var makaroner och korv. Mums! :) Riktigt nöjd. Så nu har jag hunnit äta och skriva av mig allt.
Ska göra lite mer på grupparbetet innan det blir mys med älsklingen med en film eller liknande. Har ju inte hunnit träffas alls nästan sedan i fredags.. Så nu behöver jag min dos av Robert :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!