lördag, mars 12, 2011

Gårdagen - Spa

Igår var en mycket bra dag! Det var en mycket slö och skön dag faktiskt. Robert var på jobbet när jag klev upp så jag tog det bara lugnt och njöt av morgonen. Vid 2 åkte jag in till stan för att försöka hinna med att söka mer sommarjobb men jag hann inte mer än att köpa några få saker innan Robert var inne i stan och jag begav mig mot badet. Där inne hann vi med att äta på restaurangen, basta, basta, basta och basta :P Hihi.. Vi hann med ett par sittningar, bland annat: Minifinne, som är den varmaste sittningen dom har, Icetea, som också var en väldigt varm sittning och avslutningen Aroma som var en mycket mild sittning. Den var dock extremt jobbig i alla fall.. Kanske för att vi hade bastat oerhört mycket redan och varit väldigt dåliga på att dricka så jag höll på att dö där inne.
Trots att det blev jobbigt mot slutet så var det oerhört mysigt och skönt. Spa måste vara det skönaste som finns.. Så avslappnande. Vilken tur att det är just det som jag håller på att utbilda mig till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!