tisdag, mars 08, 2011

Semledagen

*Vad är det för dag idag? Jo, det är semlornas dag idag. Hurra, hurra, hurra!*
Hihi.. :)


Efter plugget idag så gick jag med Emma och fikade (Tack för fikat finaste Emma!) varsin semla och vi pratade länge. Men jag skulle lika gärna ha kunnat sitta där lika länge till :) Mys, pys!
Därefter så blev det en kort visit på staden, vi handlade lite smågrejer. Därefter skiljdes vi åt..
Så nu när jag har kommit hem blev det pannkaka med nutella och glass (och liiiite banan) till middag. Mums! Men riktigt mastigt så jag orkar knappt två pannkakor.
Blev inget jobb ikväll. Har ett väldigt rörligt schema så ikväll blev det inställt. Får se senare i veckan om det blir något. Det blir nog bara en myskväll med älsklingen.

2 kommentarer:

  1. Känner jag igen ett Paris recept månntro, pannkakor med nutella, banan och glass kan vara något av det godaste i denna värld!

    SvaraRadera
  2. Ohja, tänkt att så är det :) Riktigt mumsigt måste jag få säga!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!