torsdag, mars 17, 2011

Torsdag

Dagen efter igår..
Ja, självklart är det ju så. Men gårdagen var lite speciell för mig. Va mycket som hände och det har varit mycket att tänka på och bearbeta. Så även idag har jag varit trött och seg. Har inte alls haft koncentration eller energi för att plugga. Så det har slutat med att jag har gjort en massa annat.. Eller egentligen inte det heller. Jobbade typ en timme sedan har jag mest bara slappat. Skrev dock klart en rapport som annars inte skulle in förrän nästa vecka.. Vilket var lite dumt. Jag lade inte fokus på uppgiften som ska in imorgon. Fail på mig.. Men till mitt försvar så var den mycket svårare. Men jag har suttit med den nu ikväll och gjort ungefär hälften. Ska lägga mig och läsa nu innan jag ska sova så att jag ska skriva resten imorgon. Så därför blir det sängen nu.

Natt, natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!