måndag, mars 28, 2011

Trött!

Har varit så extremt trött idag.. Helt sjukt. Efter maten och lite tvätt så somnade jag i sängen när jag låg och vila för att vakna för inte så länge sedan. Är fortfarande trött.. Vill bara sova. Snart,

Var med Lova till veterinären idag.. Vi ska inte göra mer än att droppa lite vätskeersättning i ögat så att hinnan kanske lossnar av sig själv. Får se hur det går, men de verkade inte jätte orolig för henne i alla fall.

Nya kursen idag verkar spännande men jag tror att den kommer att bli ganska intensiv. Många uppgifter och många föreläsningar. Har inte många självstudie-dagar varje vecka. Får väl se om man stupar halvvägs.. :P

Nu ska jag hänga upp tvätt lite snabbt och sedan gå och lägga mig igen.. Trött, sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!