fredag, mars 18, 2011

Duktig!

Har hunnit med en massa plugg samt barnvakt idag. Känner mig duktig trots att det inte har gjorts så mycket annat.. Är rätt nöjd med det faktiskt, vilket är ovanligt för mig. Har jag inte gjort typ 10 saker så känner jag att jag har varit lat. Jag är lite underlig jag vet.

Barnen var så snälla ikväll. Vi busade massvis, fikade, tittade på bolibompa, åt godis och myste. Riktigt söta små killar det där :) Dom var riktigt roliga att leka med och hade inte alls problem att somna sen heller trots att det inte har varit någon annan än deras mamma och pappa som har lagt på bra länge. Riktigt duktiga var dom. Lyssnade på vad man sade och följde direktiv.

Har tagit det lugnt nu hemma också. Snart är det sängen som gäller för imorgon åker jag till Umeå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!