torsdag, mars 31, 2011

Deklaration

Har precis deklarerat på nätet. Får tillbaka en del på skatten, känns riktigt bra i och med att jag nästan inte jobbade någonting förra året. Så det är minst sagt välkomna pengar särskilt i och med att jag får mindre csn i juni. Det behövs lite extra pengar då.

Kommer dock inte att få veta hur det blir med jobb i sommar förrän i slutet på nästa vecka. Får även se hur det blir med sommaraktiviteter just i och med att jag inte kan ta ledigt utan det blir om jag skulle råka vara ledig då eller kan byta med någon. Men det får jag väl se då.


Har haft syster Linda, Erik och Milly på en snabbvisit här idag. Söt bäbis! :) Hon har börjat bli så knubbig nu och har sådana där runda, mjuka kinder som man bara vill nya i :P Hihi.. Lova var även väldigt intresserad av lilla Milly, särskilt när hon skrek. Jag tror att Lova ville kolla upp vad det var och försöka vara snäll och göra henne glad igen. Hon har en sån tendens att hon ofta kommer när någon inte mår bra, i alla fall till mig. Hon är så söt :) Men det var riktigt roligt att se hur hon hela tiden försökte få komma nära Milly och hon gav sig aldrig heller. Haha.. Hon är rolig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!