tisdag, mars 22, 2011

Promenad

Vaknade i morse och kände inte alls för att göra någonting. Var bara allmänt less.. Men det var himla fint väder ute trots blåsten så jag ringde Isabell. Hon och Magnus vara sugen på att följa med på en promenad runt höglandssjön. Så vi tog oss en runda och det var himla mysigt :)
När vi kom tillbaka till bilen så var det ett par som hade kört fast som vi fick hjälpa loss. Det var ett helt projekt med folk som kom från höger och vänster som skulle hjälpa till. Vi höll på ett tag men fick till slut loss bilen. Dagens goda gärning :)
Efter att även vi lyckats ta oss ut därifrån så tog vi oss en sväng till ÖB. Jag passade på att kolla ev ståltråd som jag har tänkt använda mig utav, men den var för klen. Behöver något tjockare som håller. Får fundera på det.

Nu ska jag sätta och plugga som var idén med den här dagen ifrån början ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!