tisdag, mars 29, 2011

Tisdag

Sov väldigt många timmar igår/inatt tror jag.. Men riktigt trött och slut var jag också så dem behövdes nog. När jag vaknade imorse hade jag kunnat lega kvar och sova längre men det var bara till att kliva upp och bege sig till skolan.
Den nya kursen är intressant men väldigt intensiv. Det är så mycket siffror och formler vi ska kunna utantill att det känns mer som en mattekurs egentligen..
En utav föreläsningarna idag var väldigt intressant, det var om alkohol och allt runtomkring det. Det räknas förresten som en utav 4 stora energigivande ämnen, de andra är kolhydrater, fett och protein. Kommer att bli intressant att kunna allt det här sen men vägen dit blir nog ganska jobbig.

Idag har jag inte gjort så mycket. Gjort middag och sedan bara tagit det lugnt med Sims. Har inte spelat på länge nu så jag unnade mig själv det ikväll. Ska snart se på film med älsklingen också, Despicable Me blir det. Ganska söt film.. :)

Har förresten himla problem med ett eksem numera också.. Mina händer är rödprickiga och kliar apmycket.. Så jäkla jobbigt. Ingen salva verkar hjälpa särskilt mycket heller. Mycket irriterande. Men, men.. Nu ska jag kila :)
Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!