onsdag, mars 09, 2011

Onsdag

Denna onsdag skulle vara en tvättdag för mig.. Men vår granne kom till oss för någon dag sedan och sa att tvättmaskinen inte fungerade. Hon hade ringt vår hyresvärd som skulle komma med en ny idag. Tror ni att han har gjort det så att jag får tvätta? Nope.
Så ingen tvätt blev det så jag utnyttjade dagen med att vara med Emma istället. Vi åkte iväg på strömsknallen och ÖB, hittade några saker som jag skulle ha velat köpa men har inte riktigt råd. Får se när man har fått pengar.

Blev en extremt påhittad middag idag.. Tacos fast kebab och ris istället för köttfärs. Blev helt okej, inte det bästa men godkänt. Har haft sådan idétorka på middagar nu den här och förra veckan. Det slutar alltid med något enkelt i sista minuten. Jag som brukar vara duktig att komma på långt i förväg och göra lista men nu är jag långt ifrån det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!