lördag, mars 12, 2011

Aktiv

Idag har jag varit mycket aktiv och duktig känner jag! Först var jag en sväng med Emma till Bäpa och köpte tyg. Jag hittade faktiskt ett jätte fint brokadtyg som jag ska sy antingen en kjol eller ett livstycke av (till lajv). Därefter roade vi oss med att spela lite wii innan hon for hemåt.
Hemma själv så roade jag mig med att städa och fick resten av grannens tvättid idag (guld värt!) så medan tvätten gick så har jag skottat hela gården. Helt sjukt jobbigt.. Fick lite ont i ryggen också, men det blir nog bättre till imorrn hoppas jag.
Har nu hunnit med att göra soppa, potatis- och purjolökssoppa som jag, Robert och Isabell ska äta (bara hon behagar att dyka upp snart :P).
Ikväll blir det schlagerkväll med flickorna Emma och Isabell. Får väl se om någon till dyker upp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!