söndag, mars 27, 2011

Helgen

Helgen har varit fullspäckad med saker.. Har knappt hunnit vara hemma och har jag varit hemma så har jag varit för upptagen för att skriva.

Lördag
Tänkte börja fylla på med gårdagen. Jag åkte och spelade badminton med Isabell och det gick ju som det gick. Har inte hållit i ett badmintonracket sen grundskolan så jag var ju inte bra kan jag ju säga :P
Efter det åkte jag och Robert hem för att hämta lite mat och göra oss klara. Vi skulle nämligen ta en tur till Bäpa för att äta middag och bubbla jacuzzi hos Karl-Robert. Tacos blev det till middag och senare bubblade vi lite grann. Emellan allt detta drack folk, men jag var nykter som vanligt, som planerat.

Maten stå framdukad :)


Söndag
Vaknade sent.. Hade dock förlorat en timme men sov riktigt länge ändå. Klev upp typ halv 2 men kom inte i säng förrän 4 på natten då heller. Har inte varit så aktiv idag mest städat men u på kvällskvisten blev det bio, I am number four. Helt okej film faktiskt :)

Har köpt sådana här praktiska vakuumpåsar. Helt underbara. Bild före..


Bild efter.


Jag på bion.. Kan jag vara seriös? Nope :P


Skulle bädda sängen.. Men hittade något lurvigt.. Vad kan det vara tro??


En Lova som ville ligga under min bäddmadrass. Hon får för sig sådana där konstiga saker ibland.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!