torsdag, mars 10, 2011

Maskeradfest

Jag har tänkt att anordna en maskeradfest nu i vår. Exakt när vet jag ännu inte.. Men jag har lite svårt för att bestämma ett tema så jag har anordnat en röstning här på sidan så att ni får tycka till.
Det som finns att välja mellan är:
  • Gangster, vilket innebär gangster, inte maffia. Lite ruffigt och hårt.
  • Könsbyte, innebär att kvinnor klär ut sig till män och män klär ut sig till kvinnor.
  • 80-tal, behöver jag säga mer?
  • Sagofigurer, allt mellan himmel och jord i princip.
  • Annat, då vill jag att ni skriver en kommentar och ger ett annat förslag.
Röstningen är uppe till och med den 20/3. Efter det kommer nog ett datum och tema :)
Är ni peppade? Jag är det i alla fall :)

5 kommentarer:

  1. gangster = why, why, why? sämst idé
    könsbyte = kan vara kul att se killar i kjol men inge roligt att se tjejer med mustasch. blir väldigt oseriöst och tror att hälften av grabbarna bangar och skiter i maskeraden istället.
    80tal = alla kommer se i princip likadan ut.

    Jag röstar för antingen sagofigurer eller typ kändisar. Så att man verkligen kan använda sig av kreativiteten och fantasin när man hittar på en klädsel. =)

    SvaraRadera
  2. Gangster - För att jag älskar att spela gangster. Det är en roll som jag avgudar!
    Könsbyte - Skulle vara askul! Jag har sett tjejer som har klätt ut sig och det blir supersnyggt. Kommer dom inte så kommer dom inte.. Inte mitt problem att dom inte vågar.
    80-tal - Det finns mycket att göra. Mycket färger att mixa och matcha.

    Jag tycker heller inte att man bara ska komma och strunta i att inte ens vara lite i sin karaktär. Då kan kändisar bli lite svårt..
    Men då har jag noterat ännu ett förslag.

    SvaraRadera
  3. Point one up for "könsbyte" ..skulle va hur galet kul som hellst.. men risken är tyvär nog så att många av pojkarna kommer att banga känns det som.... Eventuellt kanske skulle kunna fungera med typ Svenska känndisar? eller det kanske är lite trist.. Popstjärnor kanske?

    SvaraRadera
  4. Håller med, könsbyte tycker jag att du ska köra på :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!