tisdag, mars 01, 2011

Bibblan

Sitter och fördriver tid på bibblan just nu. Anastasia slutar om en timme ungefär så jag hade tänkt försöka vara lite duktig och plugga lite grann (snart :P). Mickan kunde inte komma pga vissa omständigheter som jag inte ska skriva om.
Har gjort bort linsprovningen nu, mycket svårare än vad man tror. Det tog ett tag innan jag fick det rätt men det gick. Var där i 2 timmar med kollen och övandet. Så mina linser kommer om 3 dagar ungefär sa dom. Så får testa någon dag där då och se hur dom funkar.

Ikväll blir det nog plugg och sedan att ta det lugnt. Skola i morgon och seminarium.. Känns inte särskilt svårt, men vissa delar var lite knepiga att förstå så får väl se hur pass mycket jag måste läsa på sen. Önskar bara att vi kunde få sidhänvisningar till alla böckerna.. Lite irriterande. Varför är det så att lärare alltid är så dåliga på att planera på universitet??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!