måndag, oktober 31, 2011

Uppdatering

Ni blir det en massiv uppdatering här.. Har hänt en hel del och jag har inte riktigt haft ork eller tid att blogga förrän nu. Så det här kommer att bli ett långt inlägg :)

I fredags var jag, Isabell och Sofie nere på IKEA. Riktigt rolig tripp måste jag säga! Vi skrattade, stojade och shoppade. Helt underbart! Blev inte pank heller utan höll mig inom ramarna faktiskt :) Men det är lite uppdaterat här hemma nu med bland annat nya sovrumsmattor och ny köksklocka.

Bild tagen ifrån Sofie
I lördags var jag barnvakt åt mina små troll! Frej och Frode, sötnötarna :) Vi lekte och pysslade i några timmar medan föräldrarna var borta. Så det var skoj.
På kvällen blev det pyssel hos Sofie. Dock blev det lite problematiskt där ett tag.. För både jag och Robert hade somnat efter maten och vi missade sms och samtal där alla våra vänner försökte få tag på oss. Det slutade med att några klampade in i lägenheten och väckte oss..

Pysselmässigt sett så har jag påbörjat julkorten nu i alla fall :) Har till och med varit duktig och gjort 2 halsband och 1 armband! :) *Stolt*


I söndags blev det en lugn dag. Men städning och storhandling stod på schemat. Så det gjorde vi bort och på kvällen blev det film hos Samuel och Nastia. Super fin lägenhet har dom fått nu också! :)

Just det, har börjat som konsulent hos tupperware nu. Så inom loppet av en månad måste jag hålla i minst 3 partyn. Så ring mig och boka in er! :) Det är inte alls svårt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!