måndag, oktober 24, 2011

Ångest

Hade först och främst supersvårt att somna igår. Fick panikkänslor så fort jag lade mig ner.. Men tog mig till slut till sängen och somnade. Sedan missade jag första lektionen.. Dock så lyckades jag ta mig till andra lektionen som var obligatorisk. Men det var lite struligt.. Det gick inga bussar och jag hade klivit upp alldeles för sent för att hinna gå in till stan. en panikattack stod och knackade på dörren för att komma in, men jag lyckades hålla emot dörren. Så Robert skjutsade in mig, underbara man!
Var med på lektionen, som var 40 min! Kändes inte så värt, men med tanke på att jag slipper extrauppgifter så var det ändå skönt att jag tog mig dit. Dock ville jag hem så fort jag bara kunde efteråt.. Så nu hemma har jag ätit frunch och tittat på The Mentalist och det är ungefär allt jag ska göra idag också. Mår alldeles för dåligt för att göra något vettigt egentligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!