söndag, oktober 02, 2011

Joe Labero

Joe Labero är en magiker och illusionist som jag beundrar oerhört! Jag har alltid varit fascinerad av magi och när det har varit shower på tv så har jag suttit klistrad. Det är en sådan spänning och fascination kring det som händer, det man själv inte kan förstå.
Labero har varit i stan här tidigare, för ett eller två år sedan. Men då kunde jag inte fara, minns dock inte vad det berodde på. Men nu kommer han hit igen. Labero ska uppträdda med sin nya show! Jag vill fara så väldigt gärna! Men jag har ingen att åka med. Men i värsta fall åker jag nog på det själv, kosta vad det kosta vill!

Joe Labero

1 kommentar:

  1. Hur mycket kostar det då? jag kanske vill följa med om det inte är allt för dyrt! svara gärna på min blogg eller ring mig, så jag inte missar ditt svar. Puss

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!