torsdag, oktober 20, 2011

Mr Labero

.. som Albert skulle säga :)
Det var en helt underbar kväll med en fantastisk show! Helt sjukt duktig är han och vissa saker förstår man bara inte. Man blir galen.. Men samtidigt blir jag sådär sjukt fascinerad över allt. Det är så spännande, just för att jag inte förstår det. Jag älskar det!

Tyvärr så var det förbjudet att fotografera så inga bilder från showen. Men efteråt köpte jag en tröja och fick biljetten signerad :) Fick till och med ett foto med honom och en kram! :) Jag sitter och är lyrisk, precis som en 10-åring.. Hihi.. :)

På något sätt är den här bilden så mycket Labero! :)
Trycket på tröjan som jag köpte :) Tyvärr var den helsvart så det hade varit svårt att få en autograf på denna.



Jag, Labero och Emma :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!