måndag, oktober 31, 2011

Monday

Måndag den sista oktober idag. Jag har haft en första november i mitt huvud idag.. Blir lätt struligt då. Men det är väldigt vanligt för att vara mig. Att det är struligt alltså :) Jag är en strulmaja utan dess like kan jag erkänna. Och minne som en död gnu har jag också.. Så blir inte arg på mig om jag glömmer bort att ringa upp när jag har sagt en tid eller så.. Då har jag bara glömt det. För det är faktiskt inte så lätt att vara jag! :)

Nu känner jag att broderar ut det här inlägget. Det skulle egentligen bara handla om att det var en extremt lättsam skoldag idag. Var på skolan i ca 2½ timme och fick reda på att jag är godkänd på min uppgift. Därefter tog jag och Martina en sväng på stan. Mycket trevligt! Har handlat julklappar och lite annat smått och gott!

Känns som en underbar dag idag. Trots att det har gått väldigt fort! Nu ska jag antingen unna mig att scrapa lite grann eller göra chokladbollar. Har ju ett sånt sockerbehov så att det är löjligt! Är lätt beroende utav choklad...

Älskar choklad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!