onsdag, oktober 05, 2011

Aktiv!

Idag har jag varit förbannat aktiv! Först och främst åkte jag till skolan för en kort lektion. Därefter rände jag runt på stan en stund, bland annat med mina två underbara systrar! <3
Har varit och karvat i armen lite grann, eller tja.. har plockat ut P-staven. Så får väl se om illamåendet lägger sig eller om det beror på något annat.
Har haft studentmottagning idag, hade 2 kunder. Men under min första kund höll jag på att svimma 2 gånger och var tvungen att ta pauser mitt uppe i allt. Min kund lär ha blivit smått fundersam där jag rände ut och in :P
Jag överlevde i alla fall! Och tur det.. För sedan hade jag inte lång tid på mig efter sista kunden innan min allra första träning i Zumba skulle börja. Riktigt roligt var det, men aningen svårt. Kände bara igen 2 steg från det jag har testat på själv. Men jag ser absolut fram emot fortsättningen!

Nu ska jag äta middag! Vilket blir mackor.. Sedan ska jag hoppa i säng, det har varit en lång dag och jag är helt slutkörd.

1 kommentar:

  1. Tack för lånet av mannen :D
    Resultatet blev toppenbra, tur att man har ett presentkort....Moahahaha!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!