onsdag, oktober 19, 2011

Träning

Har varit och tränat ikväll, men det kändes inte ens roligt att vara där och träna. Inte heller nu efteråt.. Det är ju bra för kroppen, men mentalt sett känns det nästan värre än innan. För det enda som snurrade runt i mitt huvud var "Gör jag fel nu?" "Tittar dom konstigt på mig?" "Vet dom att jag inte mår bra?" osv. Jag kunde inte släppa det och var därför jätte ofokuserad på passet. Känns värdelöst. Men jag har fan betalat mycket pengar för att gå och då ska jag fan i mig göra det också!

1 kommentar:

  1. Hej FRODO (get it?) och tack för senast :P
    Det blev ju fint hos dig med!
    Vad sägs om lördagen (22:a)?? Är ni sugen på utgång?? På Olles är det nå Dragtema och på Harrys karaoke. 120kr i dörren tror jag.
    Vi kan ju höras av?!?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!