onsdag, oktober 19, 2011

Award

Jag har fått en award utav Sofie :) TACK snälla!!!

Awarden går alltså ut på att fullborda 5 stycken meningar och sedan skicka dem vidare till 5 stycken bloggar.
  1. När ingen hör mig.. visslar och sjunger jag det lilla jag kan ;)
  2. Jag går aldrig hemifrån utan.. min handväska (väldigt sällan i alla fall)
  3. Min blogg heter som den gör för att.. det handlar om mig, en dags berättelser om mina upplevelser.
  4. Om jag vågade skulle jag.. vilja jobba utomlands
  5. Om tio år kommer jag att.. bo i villa med min fästman (kanske till och med man!), ha 2-3 barn och katter. Jag kommer även att jobba inom Spa.
De här 5 bloggarna har jag valt att ge en award till för att jag tycker om att följa dessa och jag tycker att de förtjänar att uppmärksammas:
Mickaela
Malin och Eva
Josephine
Emma
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!