torsdag, oktober 06, 2011

HLR

Idag känns det verkligen som att man har gjort mycket på skolan. Det har varit en  mycket givande och rolig dag faktiskt!
Fick på förmiddagen lära mig ansiktsmassage, som för övrigt var mycket skön att få :) Så nu kan jag mycket mer ansiktsmassage, vilket känns bra.
Till lunch hade jag ingen matlåda så jag och två klasskompisar gick på Reuterdahls och åt och till efterrätt tog vi kladdkaka, som var syndigt god. Men väldigt mastig så jag fick inte i mig hela..
På eftermiddagen hade vi HLR (hjärt- och lungräddning) men vi diskuterade detta på lektionen och det borde nästan med vara hjärn- och lungräddning. Eftersom att det är hjärnan man vill ge syre och blod. I vilket fall som helst så lärde jag mig jätte mycket nytt som jag inte kunde innan (och då har jag ändp undervisat i HLR!) Har även fått ett intyg på att jag är kvalificerad att utföra HLR (vilket kommer att se riktigt bra ut på mitt framtida CV) så det känns jätte bra! Allting känns så bra just nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!