onsdag, oktober 19, 2011

Svacka

Jag har en ordentlig svacka nu.. Har haft mycket ångest varje dag nu i ungefär en veckas tid. Det tär.. Jag kan inte gå på stan själv, har stora problem med att bara åka på skolan. Så jag hoppas att jag klarar den här kursen, har missat många föreläsningar och mycket annat på skolan pga den här jävla ångesten.

Har börjat inse att mitt illamående och mitt magont antagligen beror på stress/ångest och därmed magkatarr. Den är då tillbaka.. Fasen! Jag som har sluppit den i säkert 2 år. Men då blir det bara till att vara försiktig med maten och allt som man får i sig igen.

P.S Har ni sett den söta ikonen längst upp vid adressfältet som jag har lagt in? Supersöt tycker jag :)

1 kommentar:

  1. Men vännen då! Du vet att jag finns här om du behöver prata! Bara att höra av dig. Om du vill kan jag komma förbi imorgonkväll när grabbarna ska se hockey här. Men bara om du orkar och vill. Vet hur jobbigt det är och att man för det mesta bara vill vara själv.. Så du bestämmer! Kramar i massor!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!