lördag, oktober 15, 2011

Fredag

Hade en himla dålig dag igår.. Ångesten kröp fram så jag var hemma från skolan. Men jag gjorde inte mycket annat hemma heller. Saken var det att jag var stressad över att hinna med städningen och allt skolarbete Och därmed fick jag ångest.. Så genom att vara hemma tänkte jag att jag hinner städa och plugga. Men vad gör jag? Jo, jag somnar.. Vaknar av att älsklingen kommer hem från jobbet.

Så dagen blev väldigt lugn fram till middagstid. Då kastade jag ihop en korvgryta och därefter städade vi lägenheten. Medan Robert var borta på hockey så spelade jag spel istället. Inget plugg blev det igår då alltså.. Tänkte ta igen det idag. Mellan allt annat som ska göras.. Får väl se hur jag lyckas hålla allt i schack idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!