tisdag, oktober 04, 2011

Trött!

Lyckades ta mig igenom skolan utan några större besvär. Ringde även och pratade med min läkare som fixade så att jag ska ta lite prover och skrev ut tabletter mot mitt illamående. Så jag tog mig en tablett när jag kom hem och visst, det gick att äta! Men jag blev så fruktansvärt trött, men om det bara var biverkningen eller om det har att göra med att jag var trött i kroppen vet jag inte. Får experimentera lite grann. För om jag blir så där trött varje gång kommer jag bara att ligga och sova. För jag somnade nämligen på soffan och jag däckade totalt. Vaknade nu för en stund sedan och är helt borta.  Så om inlägget innehåller konstiga meningsuppbyggnader och dylikt är det för att jag är alldeles nyvaken :P
Ska fixa några småsaker och sedan gå och lägga mig igen faktiskt. Är fortfarande trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!