torsdag, oktober 27, 2011

Long time no see

Nu var det länge sedan jag skrev.. Har inte mått så bra, ångestmässigt, och då blir det inte att jag skriver. För när jag mår dåligt vill jag mest bara vara ensam och då händer inte så mycket heller..
Men det här är tredje kvällen i rad som jag faktiskt umgås med folk. Jag är social! På tisdagen var Sofie hit på kvällen och vi pratade och jag fick en till massagekund, vilket var behövligt. på onsdag kväll var det massage på skolan och där emellan klämde jag även in en timmes träning. Hugaligen så stressigt det blev. Men det kändes faktiskt bättre efter träningen. Idag har jag masserat, umgåtts med syster Linda samt varit hos Sofie. En lång radda med en massa saker (för mig då da). Har till och med lämnat in massagekompendiet idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!