onsdag, oktober 12, 2011

Stort steg

 Jag har tekniskt sett överlevt hela pärsen med att åka på skolan. Var dock bara 1½ timme, med lite massage. Alltså en väldigt simpel lektion, men bara tanken på att åka gjorde mig ändå väldigt osäker och ångestfylld. Var på väg att vända om och gå hem flera gånger men jag tog mig faktiskt dit i alla fall. Ganska strongt gjort tycker jag själv med tanke på hur fruktansvärt jobbigt det var.

Det känns faktiskt lite bättre just nu. Och jag ska försöka ta mig iväg till träningen ikväll också. Det är ju faktiskt bevisat att träning har god effekt på psykisk ohälsa. Dock behöver man nog göra det till en rutin, vilket jag ska försöka med nu framöver.

Fick även reda på idag att jag är godkänd på första tentan av den här kursen. Så nu är det bara resten kvar som jag måste klara av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!