söndag, oktober 23, 2011

Helgen

Helgen har varit fullspäckad! Har haft massor av saker att göra och det har varit full rulle hela tiden.

Lördagen hade jag först en massagekund och så fort Robert kommit hem från bandyn så åkte vi och grattade lilla Frode som nyss fyllt 4 :) Pojkarna är ju så gudomligt söta!

Kortet jag gjorde till Frode :)

På kvällen var det middag och förfest hos Stefan och Ajla och sedan utgång med hela gänget (Stefan, Ajla, Malin och Eva). Hade fruktansvärt roligt! :)
Något bakis blev jag idag, men långt ifrån vad som var väntat med tanke på mängden jag fick i mig igår ;P
Tog i alla fall en tur på stan och fikade med Nastia. Har även masserat både Isabell och Samuel idag samt ätit middag med Samuel och Nastia. Allt som allt en mycket trevlig dag och en mycket trevlig helg! :D


På Harrys
Hållenflickorna :)

Discopojkarna ;)

Söta Ajla! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!