torsdag, september 15, 2011

Trött och seg

Började dagen med att vakna sent, försov mig/struntade i första lektionen. Inte viktigt direkt. Men tog mig in i tid till nästa. Har varit en mycket lättsam dag, vilket verkligen har varit bra för min del. Har varit trött och slut i huvudet sen gårdagskvällen och natten.
Är fortfarande inte helt klar i huvudet.. Sitter och funderar på vad jag har skrivit och vad jag ska skriva. Men nu sitter jag i Åsliden där vi har blivit bjudna på middag (Tack Kamilla!) och ska vara barnvakt åt lilla Sofie ikväll. Dock måste jag sitta och plugga ikväll, fick nämligen ett relativt stort grupparbete och en hemtenta idag som jag måste sitta med. En heeeel del jobb alltså. Känns inte så peppande just nu när jag är så här trött.. Får väl se hur mycket jag orkar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!