måndag, september 05, 2011

Skola och massage

Första skoldagen gick faktiskt riktigt bra, bättre än förväntat.
Ångestmässigt var det en stor seger för mig så glad är jag! :)

Annars så gick både upprop. kursintro och föreläsning bra idag. Kände mig dock en aningen borta lite nu och då, kom på mig själv att jag inte lyssnade. Förkylningen gör sig alltså fortfarande lite påmind, men den är i princip borta nu :)

~*~*~*´<>`*~*~*~

Jag kommer att ha en extrem vecka nu, jag kommer att behöva folk att träna på. Gärna 2 om dagen. Dock går jag ju dessutom i skolan så jag kan inte ta emot någon förrän efter 4 oftast då jag slutar. Utöver det så ska jag hinna med läxor och baka inför söndagen. Fredag- och lördag kväll försvinner till fester så jag känner att jag har för lite tid. Veckan är alldeles för kort! Hur ska jag hinna??

~*~*~*´<>`*~*~*~

Ikväll lyckades jag massera både Robert och Sofie i alla fall. Så jag hoppas att min teknik börjar komma tillbaka, men det verkade som att det funkade på min senaste kund i alla fall ;)

tänkte tipsa om en låt som gör mig extremt lugn. Återupptäckte den nu ikväll när jag masserade :)
Lyssna och njut!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!