tisdag, september 27, 2011

Massage

Vakande upp i morse och mådde mycket bättre faktiskt :) Dock var jag extremt nervös inför min första kund som jag hade idag. Men det gick riktigt bra faktiskt, över mina förväntningar! Så jag känner mig nöjd och rätt stolt över mig själv faktiskt. Det gäller bara att ha tillräckligt med kunder också. Får bara 2 st den här veckan från företaget, så jag måste fylla på med folk jag känner. Behöver ungefär 5 st varje vecka för att det ska gå ihop.
Så nu ikväll fick jag Isabell och Sofie på besök och de två masserade jag :) Så då har jag haft 3 kunder idag i alla fall och har kanske 2 inbokade på fredag. Så den här veckan är då avklarad antalsmässigt i alla fall. Superbt!

Nu ska jag ta mig an lite kvällsfika, för det tycker jag att jag är värd nu så här efter lite småstäd och massage :) Rostade mackor och juice blir gött! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!