söndag, september 25, 2011

Slappardag

Har inte gjort många knop idag kan jag säga.. Har bara slappat. Det enda som faktiskt kan klassas som någonting är väl maten. Men annars har jag inte gjort någonting, kan inte ens komma ihåg vad jag har gjort... Jag har spelat spel (final fantasy 9) och sett film (bridesmaides) som inte alls var så bra som jag trodde att den skulle vara.

Känner mig mest bara less just nu..

Den här dagen har gått förbi utan att jag  har gjort det minsta för att känna mig bra över mig själv. Jag har inte varit produktiv och därför känns den här dagen bara överflödig. Dock kan jag ju säga att jag inte har försökt vara särskilt produktiv heller, har inte haft ork, energi och motivation till att göra någonting idag.
Det är bara en sån där dag, då inget är varken bra eller dåligt. Det bara är. Jag bara är.

2 kommentarer:

  1. Att vi inte slappade tillsammans idag?? Har klättrat på väggarna idag av tristess, men inte kommit mig för att göra något. jag har haft en liknande dag som du beskriver, man blir less för man inte har något att göra och man orkar inte göra något för att man är less.. vill inte göra någonting för inget lockar men har dåligt samvete att man inte gör något. en jäkla ond cirkel man fastnar i ibland.

    SvaraRadera
  2. Oja, precis så har det varit!
    Tusan att vi inte gjorde det. Då hade vi haft varandra att tråka ut i alla fall ;P
    <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!