torsdag, september 15, 2011

Att göra...

Idag har varit en sån där dag som gått väldigt mycket upp och ner.. Ena stunden har jag bara velat fara hem från skolan och andra stunden har det gått bra. Så har det varit till och från hela dagen.. Väldigt underligt. Men trots allt detta har jag gjort bort väldigt mycket på min "Att göra lista"
  • Vara på skolan 
  • Prata med läraren
  • Handla
    • Har handlat lite allt möjligt men jag har i alla fall bockat av degskrapan och saxarna från önskelistan. Skulle ta min förvaringsbox också, men dom var slut.
  • Plugga hemma
  • Barnvakt
Det enda jag inte har gjort är att göra middag själv, för den blev vi ju bjuden på :)

~*~*~*´<>`*~*~*~

Imorgon blir en extremt fullspäckad dag så det blir nog inga inlägg då. Ska först vara på skolan mellan 9-16 ungefär och sedan jobbar jag 16.30-22.15. Det kommer att bli tufft så på lördag ska jag sova ut läänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!