måndag, september 19, 2011

Helgen

Kan äntligen blogga nu. Det har varit så otroligt mycket, jag har varit och flängt hela helgen och när jag har varit hemma har jag inte orkat att blogga.

Har jobbat hela helgen, eller ja alla kvällar. Och på dagarna har jag antingen varit för trött för att göra något vettigt eller varit borta. Var bland annat hos Paulina igår och scrapade. Gjorde två kort, men kan bara lägga upp det ena.

Ett enkelt grattiskort

När jag jobbade igår så såg jag en luftballong mitt upp i allt. Inte direkt vanligt att se dom här i lilla Övik liksom.

Riktigt dålig bild, men men..

Har även börjat med en ny "billek". Man ska titta på bilars registreringsskyltar och hitta 001, därefter 002 och så vidare hela vägen upp till 999. Det är riktigt svårt kan jag säga! Hittade 002 men hade tyvärr inte sett 001 innan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!