fredag, september 23, 2011

Osynliga besökare

Sent igår kväll hade vi någon som besökte oss.. Både jag och Robert var i sovrummet när tv:n helt plötsligt slog på sig själv. Hade katterna varit på dosan hade jag märkt det. Tv:n hade heller inte varit påslagen på hela dagen så vi har inte några direkta förklaringar till händelsen.
Jag kan tänka mig att det var någon var här och gjorde sig tillkänna. Men alla andra är inte riktigt lika övertygade, vilket absolut inte gör mig något. Så länge jag får tro vad jag vill :)

2 kommentarer:

  1. hade det varit datorn eller micron eller radion skulle jag tyckt det var märkligt.. men eftersom eran tv lever sitt eget liv så tror jag detta bara är ännu ett tecken på att det är dags att byta ut den!! =P

    SvaraRadera
  2. Det är ingen större fara med den egentligen. Men vi har verkligen inte råd med en ny heller, inte förrän om ett år kanske..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!