torsdag, september 22, 2011

Present

Försov mig i morse då jag var så himla trött från gårdagen och inte kunde somna inatt. Men jag tog mig till skolan, dock en halvtimme sent, och gjorde klart hela grupparbetet idag med Anneli. Så skönt att äntligen ha det bortgjort nu, vi har varit extremt effektiva idag och jobbat på som tokar! Men jag gör hellre det och blir ledig en dag från den arbetet. Nu är det bara hemtentan kvar som ligger och väntar på mig. Men ikväll blir det inget utav det, tänker ta det lugnt och pyssla lite med flickorna för Robert, Micke och Magnus åker på hockeyn.

Måste visa den fina presenten som Samuel och Nastia kom med i söndags då jag var borta:

Det står:
"Goda vänner är svåra att hitta, svåra att lämna och omöjliga att glömma"
Så söta dom är! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!