onsdag, september 21, 2011

Snurrigt

Paniken idag när jag insåg att bussen som jag tänkte ta inte gick.. Vilket resulterade i att jag bara hade 15 min på mig att klä mig, packa och ta mig till bussen. Det gjorde att jag missade att tvätta mina nytagna hål och ta min dagliga tablett! Något stressigt..
Det gjorde dock att jag hade mer tid på mig nu på stan att hämta ut lite paket och kika på lite andra saker. Köpte en ny duk till vardagsrummet. Hade tidigare lagt en beställning på nya fina dukar från jotex, men dom skulle inte komma förrän i december och då är det ju i princip dags att bya ut dukarna igen så det sket sig.

Sedan ringde jobbet för 10 min sen så jag ska jobba ikväll också. Kommer inte att vara hemma många timmar idag då jag är i skolan till 17 och börjar jobba direkt efter det. Kommer att bli lite maffigt, men det löser sig nog.

Har måndag idag vilket snurrar till det i huvudet på mig ordentligt.. Känns oerhört konstigt!
Nu måste jag kila iväg upp till paradisbadet för lektion! Uppdaterar kanske sent ikväll om hur min surriga dag blev.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!