onsdag, september 07, 2011

Slut på!

Är helt och hållet slut på just nu, både fysiskt och psykiskt.
Klev nämligen upp riktigt tidigt i morse för att åka bussen upp till Umeå med klassen. Vi gick runt på IKSU spa där vi hade ett studiebesök. Hela dagen spenderade vi där och inte förrän runt 6-tiden så var jag på väg hem med bussen. Väl på bussen så satt jag med mina texter, både på uppvägen och nervägen. Så ingen vila där inte.. Min middag bestod av ett äpple på bussen och en macka hemma, för sedan kom Emma och Petter för att få varsin massage (är uppe i 7/10 nu!). Efter hela denna långa dag (samt flera långa dagar innan) så är jag helt slut.. Jag somnar nog här på tangentbordet snart om jag inte tar mig i säng.

Vill vara ledig imorgon..


Bjuder på en härlig naturbild som jag har fotat själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!