söndag, september 04, 2011

Sista dagen...

Det här är sista dagen, sista kvällen innan skolan börjar i morgon. Jag tycker att det är jätte roligt att plugga eftersom att jag oftast brukar ha ganska lätt för det (trots att jag måste plugga som en idiot!) så jag ser faktiskt fram emot det på ett sätt. Men samtidigt så kryper ångesten in på mig och den har redan slagit till hårt en gång..
Jag är orolig för hur det ska gå på den här första kursen, börjar med idrottsmedicin, då jag inte vet om det är mycket praktiska inslag. Tyckte att det var ganska jobbigt på idrottspedagogik-kursen i alla fall.

Får väl se imorgon.. Har inte förberett böcker eller något för jag tänkte höra om några av våra tidigare böcker duger. Så jag hoppas att det inte blir så dyrt så här i början av läsåret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!