måndag, september 12, 2011

Måndagmorgon

Ska väl börja från början..

Igår kväll när jag skulle lägga mig så mådde jag så fruktansvärt illa.. Kunde inte äta och ville kräkas bara vid tanken på mat. Det snurrade och hade sig i huvudet och allt kändes bara allmänt värdelöst. Så det tog ett bra tag innan jag somnade.
När jag vaknade i morse mådde jag inte alls särskilt bra så jag skippade skolan och sov. Jag sov till dess att jag vaknade av mig själv. Så jag klev upp vid elva och då kände jag mig bättre, tog mig då in till skolan och var med på eftermiddagsföreläsningen (som för övrigt var riktigt underlig.. det var en videokonferens!). Jag lyckades ta mig in om än vemodigt.. Väl på skolan gick allt galant och sedan tog jag en sväng på stan med min bror. Jag sprang och gjorde en massa ärenden och han hängde på. Trevligt med pratstund :)

Det är mycket mer som har hänt idag.. Men det tar jag i ett senare inlägg. Nu ska jag fika och se på film :)
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!