lördag, september 10, 2011

Födelsedagsfest

Igår hade jag min födelsedagsfest! Det var otroligt roligt och alla mina vänner som kom förgyllde verkligen min kväll! Det var den bästa kvällen på vääldigt länge, bäste utekvällen och bästa festen ever! :)
Ett Stort Tack till min älskling, Isabell, Magnus, Sofie, Micke, Nastia, Samuel, Johan och Erik som dök upp igår! <3

Kvällen i bilder:

Nastia posar med plommonstop

Samuel med plommonstop

Så söta!

Flickorna <3

Närhet... ;)

Lägg märke till sugröret!

Vacker orkidé som jag fick i present av Nastia & Samuel

Jätte vackert armband jag fick av Nastia och Samuel
Jätte fint kort som jag fick utav Isabell och Magnus!

1 kommentar:

  1. Tack själv fina kvinna! Vi hade mycket trevligt igår :) Ni är fortfarande ibjödda till oss på middag.. kanske ta det i den nya lyan? hmhm..

    Samuel & Nastja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!