måndag, september 12, 2011

Födelsedag!

Vad är det för dag idag, jo det är Min födelsedag idag! :)

Eftermiddagen idag har varit perfekt :) Jag och älsklingen kom hem efter en sväng på stan. Så fort jag kom in genom dörren fick jag en helt underbar blombukett med röda rosor! Dessutom låg det ett litet paket på bordet åt mig (och vi som inte skulle ge något för att vi ska spara pengar juh!). I paketet var det i alla fall ett jättefint pussel, som jag ska börja lägga i veckan här tror jag :)
Älsklingen gjorde super, duper god mat åt mig medan jag piffade i lägenheten. Är så nöjd med sovrummet nu, mycket fint (men det är några detaljer som saknas fortfarande).


Min älskling är helt enkelt underbarast i världen! Älskar dig över allt annat Robert! <3 


I vilket fall som helst så satte vi oss sedan i soffan med fika och slappade. Mycket mysig kväll! :)

Här kommer allt i bilder:

Underbar bukett!

Fint pussel

Kycklingrulle á la Robert med färsk pasta och grönsaker. Mums!

Nya gardiner och annat piff :)

Söt dekoration som jag köpte idag

Ny form av inredning

Jag, idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!