tisdag, augusti 02, 2011

Tid att blogga

Har inte bloggat på ett bra tag nu.. Har haft så mycket att göra och knappt varit hemma något alls. När jag väl varit hemma så har jag varit extremt trött.

Kom hem från Småträsk i onsdags och då var det bara slöande och sedan sängen. Torsdag var det jobb och på kvällen blev det en kusinträff på Roberts sida. Fredag jobbade jag och på kvällen blev det poker. Lördag jobbade jag och på kvällen tog jag det bara lugnt, var så extremt trött. Söndagen såg nog ungefär ut som lördagen.

Igår var jag äntligen ledig hela dagen efter fyra dagpass. Så det kändes himla bra. Tog en sväng på stan med älsklingen och efter middagen drog vi och bada med Malin och Eva :) Kvällen avslutades med te, chips och film i Hållen. Väldigt bra kväll måste jag säga!

Bildbevis på hela veckan ungefär:

Småträsk

Svansele

Svansele

Pokerkväll med tjejerna

Dåligt väder på jobbet

Sixten åker moppe i Hålle

På väg till sjön för att bada

Hundarna fick också följa med och bada :)

1 kommentar:

  1. Vad är det där för flata på moppen :D

    Kolla in pusslet på jobbet, vissa satt tills halv två natten tills fredag!!!

    Kramen E

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!