fredag, juli 29, 2011

Hemma

Har hunnit komma hem från Småträsk, mer precist iförrgår. Mycket trevlig liten semester måste jag säga.. Inte mycket som gjordes men det är väl det semester är till för, eller?

Har dock knappt haft tid att sitta vid en dator alls för igår efter jobbet drog vi direkt till Komnäs för en kusinträff på Roberts sida. Där åt vi middag och hade det trevligt och därefter var det bara hem och sova.

Idag har jag också jobbat och efter jobbet hann jag inte mycket mer än hem förrän det bar av till Sofie för pokerkväll :) Jag, Sofie, Isabell och Emma satt och spelade men inte vann jag..

Sitter nu ensam hemma.. Har lite ångest och kommer att få svårt att sova. Är inte alls van vid att vara hemma själv så här, känns inte helt okej. Men jag tänkte titta på ett avsnitt av en serie och sedan sova.
Kommer att vara astrött imorgon men det får jag väl vara då. Hellre det än ångest nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!