torsdag, augusti 18, 2011

Pms-varning!

Alla läsare varnas för ett relativt pessimistiskt inlägg!

Så nu när ni är varnade kan jag påbörja mitt gnällande. Att kvinnor ska behöva lida varje månad endast för att en dag kanske kunna/vilja skaffa barn känns helt absurt ibland. Varför kan man inte bara gå utan mens och allt vad det innebär fram till den stunden i livet då man väljer att skaffa barn. Det skulle vara så mycket enklare. Vad fasen skulle Eva ta det där jäkla äpplet för??

(Ja, ibland är jag en riktigt negativ pessimist ;P)

För det andra så håller jag på att bli förkyld, tror jag i alla fall. Har haft ont i halsen och lite hosta idag så jag tänker kursera mig med te, halstabletter och sex and the city. Har nämligen börjat se om hela serien igen :)

Dessutom ska det här inlägget egentligen vara publicerat för flera timmar sedan, men min blogg fick spunk och jag har inte kunnat skriva något på hela dagen vilket inte har förbättrat humöret direkt.

Dock kom min räddning ikväll.. Isabell kom förbi och jag fick min allra första massagekund. Därefter såg vi film och hade det allmänt mysigt med iste, popcorn och vattenmelon. Helt perfekt.

Får väl se hur morgondagen blir om min pms håller i sig eller om Isabell-kuren övervinner den... Fortsättning följer.

2 kommentarer:

  1. Skickar en kram! ♥ Fick man boka in en massagetid hos dig? Och när passar det i så fall bäst? Hoppas att det känns bättre imorgon! Kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!