fredag, augusti 19, 2011

Vänner

Ibland funderar jag på mina vänner. Alla mina underbara vänner. Men så inser jag vissa dagar att jag har extremt få nära vänner som jag vill ska vara en del av mitt liv och alla stora händelser. Om jag till exempel skulle gifta mig imorgon så är det tyvärr inte många jag skulle bjuda. Det skulle vara familjen och de närmaste vännerna. Och det är väl de som man vill ska komma på ens födelsedagar osv. Så nu när min födelsedag närmar sig (typ 3 veckor kvar dock) så inser jag att jag har lite vänner att bjuda in. Vet inte om det är deprimerande att ha få vänner eller bra att ha några som istället är riktigt nära. Jag blir förvirrad för man vill dela speciella dagar med så många fler. Det kan vara förkylningen och mensmonstret som pratar nu också. Är inte helt säker.. Vet i alla fall att jag är rätt seg och borta idag. Tänker sätta mig med min frukost och se sex and the city :)

1 kommentar:

  1. Som jag ser det är det bättre att ha få nära vänner än många ytliga. Eller om man uttrycker det så här: Hellre 1 ärlig vän än 10 falska. Även om jag anser mig ha många vänner så är det få som jag kan kalla nära. Men de nära vänner jag har släpper jag inte får något i världen. De är guld värda och utan dem vore jag ingenting. Dom tror på mig när jag själv tvivlar och dom får mig att må bra. Det är det viktigaste, inte antalet! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!